41041
Książka
W koszyku
W niniejszej monografii autorzy poruszają problem znaczenia wczesnej edukacji dla funkcjonowania i kreowania społeczeństwa dostosowanego do ciągle zmieniającego się - w kierunku trudnym do określenia- świata. W pierwszej części autorzy debatują nad sposobem funkcjonowania dziecka we wspólczesnym świecie z uwzględnieniem jego własnej perspektywy i perspektywy dorosłych. Część druga stanowi próbe oceny rzeczywistośi edukacyjnej, obejmującej edukację wczesnoszkolną i przedszkolną, a także różne kontekst jej poprawy. Lektura przedstawionego opracowania pozwala sądzić, że mieści się ono w humanistycznym nurcie myślenia o miejscu dzieck we wspólczesnym świecie. Jest to wartościowa pozycja z punktu widzenia poznawczego, a także formalnego i metodologicznego.
Status dostępności:
Kamionka Wlk.- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej