41041
Book
In basket
Książka adresowana jest do tych wszystkich czytelników, którzy interesują się funkcjonoşwaniem administracji publicznej. Może być wykorzystywana nie tylko przez pracowników urzędów publicznych (szczególnie samorządowych), ale również przez radnych, którzy chcą oceniać jakość funkcjonowania urzędu. Oprócz popularnych systemów zarządzania jakością książka zawiera opis podstawowych metod oceny i doskonalenia jakości (różne modele, standardy, wskaźniki). Wskazuje, jak w prosty sposób można wpływać na efekştywność pracy urzędów. Jej odbiorcami mogą być również studenci kierunku prawa, adşministracji, zarządzania, ekonomii. Każda osoba, która pełni funkcję starosty, prezydenta i burmistrza czy sekretarza powinna zapoznać się z zaleceniami dotyczącymi stosowania podejścia procesowego. Ich wiedza w tym zakresie może wpłynąć na funkcjonowanie urzędu i uchwalane zewnętrzne przepisy prawne. Autor wyraża nadzieję, że cenne mogą być zalecenia dotyczące przeprowadzania samooceny. Już bowiem co piąty urząd deşklaruje wdrożenie systemów znormalizowanych zarządzania jakością. Uwzględnienie w tym procesie warunków skutecznej implementacji (m.in. umów społecznych, zaufania, odpowiedniej struktury organizacyjnej) może w znaczącym stopniu wpłynąć na obniżenie kosztów jakości. W nowym, drugim wydaniu książki czytelnik znajdzie również wyniki badań dotyczących korzyści, jakie odniosły urzędy stosujące system zarządzania według normy ISO9001.
Availability:
Kamionka Wlk.- Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 351/354 (1 egz.)
Filia Mystków - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 351/354 (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again