41041
Książka
W koszyku
(Turystyka i Rekreacja)
Pierwsze na polskim rynku opracowanie prezentujące miejsce i rolę kultury fizycznej w kreowaniu produktu turystycznego. W swej nowatorskiej i interdyscyplinarnej pracy autor - opisuje zjawiska na styku turystyki fizycznej korzystając z osiągnięć nauk ekonomicznych - podejmuje próbę rozpoznania związków między kulturą fizyczną i turystyką - ukazuje możliwości oraz społecznie oczekiwane kierunki poszerzania produktów oferowanych na rynku turystycznym o wartości związane z kulturą fizyczną - akcentuje aspekt praktyczne omawianego zagadnienia Publikacja adresowana do studentów oraz przedstawicieli nauk o kulturze fizycznej oraz nauk o turystyce zwłaszcza osób zainteresowanych kwestią upowszechniania wartości związanych z kulturą fizyczną aspekt społeczny oraz organizatorów imprez turystycznych aspekt ekonomiczno-marketingowy. Może być polecana jako podręcznik w Akademiach Wychowania Fizycznego oraz w innych uczelniach kształcących kadry w zakresie kultury fizycznej i turystyki.
Status dostępności:
Kamionka Wlk.- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 259-274.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów oraz przedstawicieli nauk o kulturze fizycznej oraz nauk o turystyce.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej