41041
Book
In basket
(The Financial Times Przedstawia.)
Książka stanowi doskonałe, a zarazem przystępne źródło usystematyzowanej wiedzy o marketingu, którego wszystkie najważniejsze zagadnienia i problemy zostały ujęte w postaci szeroko i wszechstronnie omówionych haseł. Przedstawia ona m. in.:- Marketing dnia dzisiejszego i przyszłości; - Marketing samobójczy i partyzancki; - Marketing związków i wzajemnych relacji; - Wartość marki; - Rodziny produktów i rozszerzenie zakresu marki; - Zarządzanie produktami należącym do tej samej kategorii i inne herezje; -Zagadnienia wielkości sprzedaży i udziału w rynku; - Marketing globalny;- Nowatorstwo w marketingu.
Availability:
Filia Mystków - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again