40955
Książka
W koszyku
Potrzeby emocjonalne i społeczne dzieci z tej samej grupy wiekowej mogą być skrajnie różne, podobnie jak ich zaangażowanie w interakcje z wychowawcą i rówieśnikami. Z tego powodu praca opiekuna w żłobku czy nauczyciela edukacji przedszkolnej, sama w sobie będąca wielkim wyzwaniem, staje się jeszcze trudniejsza.
Publikacja powstała z myślą o pedagogach, którzy chcą zapewnić każdemu ze swoich podopiecznych najlepsze warunki do nauki, oraz rodzicach dzieci nieśmiałych i wycofanych, słabo komunikujących się i dotkniętych opóźnieniami rozwoju mowy. W niniejszej książce, przedstawiającej opracowany w Hanen Centre w Kanadzie program „Learning Language and Loving It”, opisano skuteczne strategie wspierania rozwoju mowy dziecka.
Autorki tłumaczą, w jaki sposób:
*stymulować rozwój językowy dziecka podczas codziennych aktywności i zabawy
*zwracać uwagę na zainteresowania dziecka, by przejmowało ono inicjatywę w interakcjach
*przystosowywać sposób mówienia do możliwości komunikacyjnych dzieci
*wspierać samodzielność dziecka w kontaktach z rówieśnikami
*używać języka w zabawach w udawanie
zachęcać dziecko do czytania i pisania
Status dostępności:
Kamionka Wlk.- Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Learning language and loving it : a guide to promoting children's social, language and literacy development in early childhood settings, 2002
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej